piątek, 28 sierpnia 2015

Back to school: DIY

Końcówka wakacji umyka już bardzo szybko. Te wakacje były dla mnie jak najbardziej udane i mimo tego iż miałam wieeele dni lenia, to i tak uważam, że je bardzo dobrze wykorzystałam.
Dzisiaj mam dla Was trzy proste, szkolne DIY. W dwóch pomysłach wykorzystałam urocze washi tape, które jakiś czas temu dorwałam w Pepco za kilka złotych.


Pierwszy DIY to zakładki do książek ze spinaczy. Na taki pomysł natknęłam się przeglądając filmiki na Youtube. Jest to bardzo proste do wykonania, ponieważ potrzebujecie jedynie spinacz i właśnie jakąś ozdobną tasiemkę. Wystarczy, że tasiemkę nakleicie na spinacz i gotowe! 



Kolejny pomysł z użyciem washi tape! Możecie nieco ozdobić swoje ołówki owijając wokół nie kolorową tasiemkę. Wygląda to bardzo ładnie, a wykonanie zajmuje jedynie kilka minutek.

 I ostatni pomysł to notatnik. Wystarczy, że zrobicie kolaż z jakimiś zdjęciami (ja swoje wzięłam z tej strony klik) i przerobicie w Waszym ulubionym programie do obróbki zdjęć. Następnie wydrukujecie i przykleicie na zwykły notatnik.

Mam nadzieję, że te proste pomysły Wam się spodobały. Koniecznie dajcie znać w komentarzu! :)

34 komentarze:

  1. Wow super diy!:)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne DIY <3

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne diy. ja do tej pory robiłam tego typu zeszyty. trochę pracochłonne, ale jakie efekty :)

    http://muffinpeach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny notatnik ze zdjęć. Tasiemki są śliczne. !:*
    Todayistheend.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny blog,świetne D.I.Y :)
    Obserwuję i liczę na to samo :)
    http://martyna-martynkaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie się prezentuje!
    Pozdrawiam :*
    http://artistically-immediately.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Te ołówki to genialny pomysł, na pewno spróbuję! Śliczne zdjęcia :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, buziaki! ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. chciałam zrobić to samo z tymi ołówkami, ale ta tasiemka, czy jak to nazywasz washi tape (nie wiedialam ze to tak sie nazywa) przeswituje i widac pomaranczowy olowek.;/
    anonym-madia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne pomysły! :)

    kasiaa583.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne pomysły! :)

    kasiaa583.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne pomysły! :)

    kasiaa583.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Oo, też widziałam takie tasiemki w pepco :3 Spodobał mi się pomysł ozdabiania ołówków! Jak tylko zakupię, na pewno tak to wykorzystam :)

    miłego dnia! thousand-miles-to-heaven

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne pomysły :)
    Wpadnij na naszego bloga jest tam nowy post będzie nam też bardzo miło jeśli zaobserwujesz ;)
    Cherry--on--cake.blogspot.com<--KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. mam wielkie chęci zeby zrobić coś podobnego ale nie wiem czy mi wyjdzie

    Zapraszam do mnie http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Łał, muszę koniecznie to zrobić, ale nie wiem, czy będzie mi się chciało ^^

    ROZDANIE NA BLOGU!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo spodobał mi się ten post! Chciałabym wykorzystać te DIY, ale chyba już nie zdążę :(
    Pozdrawiam, Marlena :*

    ♪ aarlenaa.blogspot.com ♪

    OdpowiedzUsuń
  17. Interesujące pomysły. zwłaszcza te wymyślne ołówki, są takie oryginalne :)
    http://ann-soul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny blog :)

    Obserwuje i liczę na to, że tobie również spodoba się mój blog i zrobisz to samo :)

    maarzycieelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny pomysł z tymi spinaczami, na pewno mi się przydadzą, bo jestem strasznie zapominalska i nie pamiętam co jest na zadanie, albo czego mam się nauczyć. Notatnik też bardzo mi się podoba, sama zrobiłam sobie taki bardzo podobny, mamy wtedy przynajmniej pewność, że nikt w szkole nie będzie miał takiego samego :)

    Obserwuję, zajrzy do mnie, może też Ci się spodoba :)
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo lubię te tasiemki! :) Najlepsze na ołówkach.

    Nowy Post!- Klik!

    OdpowiedzUsuń
  21. Pierwszy pomysł mi się nie bardzo podoba, bo wygląda tak jakoś dziwnie. Ja bym kawałek tektury lub kartki z bloku technicznego ozdobiła tymi taśmami i miała taką klasyczną ale ładną zakładkę :) Ale następne dwa pomysły super! Muszę coś takiego zrobić! Namówiłaś mnie ;)

    mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  22. Nigdy nie byłam dobra w DIY, ale ładnie to wygląda. :)
    http://nixstaystrong.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Pomysł z ołówkami genialny! :)

    Byłabym bardzo wdzięczna gdybyś poklikała u nas w linki w najnowszym poście :) Bardzo mi na tym zależy IMMH FashionBlog(klik)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo lubię czytać posty DIY :) Piękne rzeczy!

    Zapraszam na nowy tygodnik
    Stylizacje, moda, uroda

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajny pomysł, z chęcią wykonam coś takiego :)
    pozdrawiam
    agata-rogos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Faje pomysły ;) Muszę w końcu zabrać się za DIY z użyciem washi tape ;)
    http://andrew-scott-poland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń