środa, 16 grudnia 2015

Christmas DIY #1

Od kiedy pamiętam uwielbiałam robić świąteczne prezenty pod choinkę dla mojej rodziny. Jest to już od paru lat moja taka mała "tradycja". Rzadko kupuję jakieś gotowe prezenty, ponieważ uważam, że takie zrobione własnoręcznie sprawiają więcej radości nam - jak i naszym bliskim.

Dzisiaj mam Wam do pokazania dwa pomysły na prezent. Mam nadzieję, że do świąt pojawi się ich jeszcze kilka, ponieważ w mojej głowie jest jeszcze mnóstwo pomysłów do zrealizowania!

Do jej wykonania będziecie potrzebować około 3 mm, kolorowych pasków, kolorowej kartki i kleju. Wystarczy, że paski zaczniecie zwijać (możecie sobie pomóc wykałaczką) i następnie przykleicie na kartkę. Jest to trochę pracochłonne i wymaga czasu, ale efekt końcowy na pewno spodoba się osobie której to dacie :) 




Składniki:
łyżeczka miodu
łyżeczka oleju kokosowego
pół łyżeczki wazeliny
pojemniczek

Sposób przygotowania:
Do szklanki dajemy wszystkie składniki i je ze sobą mieszamy. Jeżeli chcecie, aby Wasz balsam miał jakiś kolor, możecie dodać odrobinę cienia do powiek i ponownie wszystko wymieszać. Następnie przekładamy to do małego pojemniczka i lodówki.



12 komentarzy:

  1. Super balsam.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne pomysły. Podobną metodą robilam kartki na święta w tamtym roku :)
    http://anonimoowax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne pomysły :)

    witchhearted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne DIY :)
    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny pomysł z tym balsamem do ust! Aż sama wykorzystam (:
    Pozdrawiam ciepło!
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne DIY, na zrobienie takiego balsamu przymierzam się już od dłuższego czasu ;)

    www.HELLO-WONDERFUL.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne pomysły :)
    A ten balsam muszę zrobić!

    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne zdjęcia masz na blogu :)
    U mnie własnie pojawił się konkurs, więc zapraszam :)
    by-vanys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń