poniedziałek, 4 stycznia 2016

2016


2015 rok był dla mnie naprawdę szalonym i niezbyt udanym rokiem. Poznałam wtedy lepiej więcej osób, ale też straciłam kontakt ze znajomymi, z którymi się całkiem nieźle dogadywałam. Zawarłam wiele nowych przyjaźni, których nigdy wcześniej bym się nie spodziewała. Pomimo kilku nieprzyjemnych rzeczy i wydarzeń jakie przyniósł mi rok 2015, wydarzyły się także takie, który pozostaną w mojej pamięci na długo :) Myślę, że jednym z tych "pozytywniejszych" wydarzeń było założenie tego bloga. Dzięki niemu rozwinęłam się w fotografii i stało się to moją jeszcze większą pasją! Jednak najlepszą rzeczą jaka wydarzyła się w 2015 roku to z pewnością wakacje. Pomimo tego, iż nadchodzące zapowiadają się na jeszcze lepsze, nie mogę na nie narzekać. Przez pierwszy tydzień byłam na Słowacji z osobami z mojej szkoły, w której odbyły się warsztaty artystyczne, następnie byłam przez ponad tydzień na Chorwacji, razem z moją przyjaciółką pojechałam do Krakowa oraz pod koniec sierpnia odbyły się chyba moje najlepsze urodziny jak dotąd. Były to takie cztery główne wydarzenia. Oprócz tego, prawie codziennie spotykałam się z moimi przyjaciółmi i spędzałam z nimi miły czas. Rok 2015 był dla mnie rokiem wzlotów i upadków, więc liczę, że 2016 będzie lepszy!


Jeśli chodzi o moje postanowienia noworoczne jest to z pewnością wzięcie się porządnie za bloga i zakup nowego aparatu. A oprócz tego mam 22 inne cele i postanowienia haha.



Życzę Wam wszystkiego najlepszego w Nowym Roku! Abyście każdy dzień przeżywali z uśmiechem na twarzy i nie przejmowali się opinią innych. Spełniali swoje marzenia i nieustannie dążyli do Waszego celu w życiu! :)



15 komentarzy:

  1. Ja również życzę Ci wszystkiego dobrego, oby w tym roku były same wzloty! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, ze 2015 nie był dla ciebie całkiem najgorszy i wydarzyło się tez dużo miłych rzeczy;) życzę ci aby 2016 był jeszcze lepszy, tym bardziej, ze masz tyle planów i postanowień;)

    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny post taki, szczery.Mam takie same postanowienie jak ty!
    Pozdrawiam Zuzia,jeżeli masz ochotę wpadnij na mojego bloga!

    http://zuziaforstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też ciepło wspominam 2015. Jak dla mnie był bardzo udany. Fajnie wyszły ci zdjęcia ;)

    http://zaliamoon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. również życzę wszystkiego co najlepsze!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  6. Prowadzę bloga fanowskiego o Natalii Oreiro, głównej bohaterce telenoweli "Zbuntowany Anioł". Jeśli miałabyś czas i ochotę zajrzeć, byłoby mi niezmiernie miło.
    Jeśli zaobserwujesz odwdzięczę się tym samym (:

    nataliaoreiro-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie rok 2015 był mega trudny.
    Ciągłe zmiany. Poznałam osobę, która teraz jest dla mnie mega ważna, ale też straciłam dwie.
    Chciałabym zamknąć ten rozdział i poznać kogoś nowego.

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. 2015 dla mnie też nie był zbyt udanym rokiem. Oby 2016 był lepszym :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mogę powiedzieć, że ten rok był zły, ale także nie był najlepszy. Więc liczę, że nowy 2016 rok będzie lepszy.

    Pozdrawiam kochana :*
    http://glamcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie ten rok również był rokiem wzlotów i upadków. Wszystkie błędy i niepowodzenia będą dla mnie nauczką na 2016 rok ;)

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny blog ! ♥
    Od razu się zakocham !!
    Aha, czy chciałabyś zostać nominowana do LBA ?
    Jak tak to wpadaj i zostaw po sobie sub, szukam czytelników ;*

    maybeanet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Życzę Ci w takim razie powodzenia w realizacji wszystkich postanowień :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Życzę ci powodzenia w realizacji postanowień pozdrawiam i zapraszam do mnie http://myblog69141.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń