poniedziałek, 18 stycznia 2016

Ulubieńcy

Dawno na moim blogu nie było postu z kosmetykami. W sumie nie wiem dlaczego, bo lubię czytać czyjeś recenzje kosmetyków lub inne posty tego typu. Ja mam Wam dzisiaj do pokazania produkty, jakie stosuje w miarę codziennie na moją twarz. Nie jest tego dużo, bo sama nie mam aż takiej potrzeby nakładać różnych podkładów czy pudrów. Pokażę Wam jedynie kosmetyki, które moim zdaniem są warte zakupu.

 Pierwszą rzeczą jakiej używam już naprawdę od dłuższego czasu (jest to moje drugie opakowanie) jest korektor z Miss Sport Perfect Stay. Tak jak pisałam wcześniej nie mam potrzeby stosowania podkładów, więc używam jedynie tego korektora pod oczy i gdy mi coś nagle wyskoczy haha ;-;

Tusz do rzęs jaki używam na spółkę z mamą (tak mi się spodobał, więc zaczęłam jej podkradać :D) jest z Max Factor False Lash Effect - zdecydowanie mój ulubiony! Nie pozostawia żadnych grudek, a rzęsy po nim są meega wydłużone.

 Ostatnio też często używam konturówki z Wibo. Dorwałam ją w Rosmannie na promocji i od tego czasu jest moim ulubieńcem. Zdecydowałam się na jasny kolor, ponieważ zauważyłam, że mam praktycznie same czerwone pomadki i przydałby mi się jakiś nieco jaśniejszy kolor. Ta konturówka sprawia, że nasze usta wyglądają bardzo naturalnie i delikatnie.

Praktycznie przez całe święta na swoich ustach miałam ten oto błyszczyk (?) z Lovely. Z początku trochę mi nie podobała się jego konsystencja (strasznie lejąca), ale już się przyzwyczaiłam haha. Zostawia fajny kolor na ustach i w szczególności polecam Wam ten kolor, który moim zdaniem w zimie prezentuje się najlepiej! ♥

A jakie kosmetyki Wy stosujecie na co dzień, z których jesteście zadowoleni? 

15 komentarzy:

  1. Wychodzi Ci naprawdę ładby efekt bokeh, ja niestety swoim 18-55 tak nie umiem :p Świetni ulunieńcy!

    Nowy post na inothercolors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę się napatrzeć na te zdjęcia :) Również lubię kosmetycznych ulubieńców! :) http://ksiazkooowyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja polecam lakiery żelowe z lovely <3 są super a kosztują niecałe 8 zł :) moimi ulubieńcami są też szminki matowe z golden rose i róże z bourjois <3
    obserwuję i pozdrawiam! :)
    natalkajankosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. własnie ja sb musze kupic szminke o podobnym kolorze
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba wypróbuję jakiejś konturówki z Wibo :) Jestem ciekawa!

    INNA MYŚL [blog] | FILMIKI NA KANALE! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha ja się nie maluję, jednak bardzo podoba mi się post, a przede wszystkim zdjęcia. Są wspaniałej jakości! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie posiadam żadnego z tych kosmetyków.
    Na co dzień używam coś w stylu eos tylko jakby podróbki :)
    Super jakość zdjęć !

    Pozdrawiam
    forgive22.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatni błyszczyk miałam ale nie spodobał mi sie. Mam pytanie. Jak robisz taki efekt tła na zdjęciach ? :)
    http://anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetni ulubieńcy miesiąca.Mam taki sam korektor , już trzecie opakowanie,również polecam :)
    kasiaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja stosuję tylko krem bb, pomadkę/błyszczyk i czasem korektor ;)
    Cudowne zdjęcia! ♥

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe produkty pokazałas,o żadnym z nich jeszcze nie słyszałam :))

    OdpowiedzUsuń
  12. kolor tej szminki jest bardzo ładny, fajnie, że wykonujesz taki lekki makijaż, bo takie wychodzą najładniej moim zdaniem, bardzo podbają mi się też zdjęcia które robisz, chodzi głównie o te rozmycia są świetne, wygląd bloga też bardzo przejrzysty , dziwię się tylko dlaczego tam mało masz obserwatorów ;)

    zapraszam: MOJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja akurat takich ulubieńców kosmetycznych nie mam :)

    Nowy post na blogu ¦ Zapraszam

    OdpowiedzUsuń