niedziela, 7 lutego 2016

Valentine's day DIY

Z reguły nie obchodzę walentynek, ale czasami przygotowuję jakieś dekoracje czy coś na nie piekę. W tym roku mam w planach pójść z przyjaciółmi do kina, chociaż zawsze spędzałam je oglądając na laptopie jakieś seriale. To nie jest święto dla mnie, mimo że co roku dostaję od taty kwiatka i czekoladę haha.
Od przyszłego tygodnia zaczynam ferie i w planach mam dwa wyjazdy. Liczę na to, że wszystko pójdzie po mojej myśli i tak, jak je planowałam :)
Tymczasem może już przejdę do posta! Będą to dwa banalne diy, w których nie ma nic specjalnie wyszukanego. Mam zamiar jeszcze w najbliższym czasie coś upiec i jeśli mi to wyjdzie to postaram się to dodać! :)


Pierwsze są czekoladki w kształcie serca. Jedyne co do tego potrzebujecie to roztopioną w kąpieli wodnej czekoladę (około pól tabliczki) i jakieś ozdoby np. kolorowy cukier, posypki czy posiekane orzechy. Wystarczy, że przełożycie ją na foremkę i zostawicie do zaschnięcia lub włożycie do lodówki :)


 Ostatni sposób to taka "strzała". Do jej wykonania potrzebujecie długiej wykałaczki i kolorowego papieru. Na początku musicie ponacicnać papier tak, aby wyszła Wam taka góra jak mi. Następnie z innego koloru wycinamy serce. Oba elementy przyklejamy klejem do wykałaczki i gotowe! Może to Wam posłużyć jako ozdoba do pokoju :)




17 komentarzy:

  1. Ja nie mam drugiej połówki ale fajna sprawa z tymi czekoladkami nawet na inne święto, dzień mamy czy coś :)

    twirling-pages.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy jakoś specjalnie nie obchodze tego dnia. Ale pomysły super

    http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. o jeju ,jakie fajne :-)! ja na walentynki jade do spa haha :-) Buziaki!

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/2016/02/ostatki.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również z przyjaciółmi idę do kina :)
    A walentynek nigdy nie obchodziłam. Uważam że co roku trzeba sobie tą milość okazywac a nie raz na jakiś czas.
    Fajne diy.


    http://papierowekwiatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. wow! genialnie wygląda ;) obserwujemy? jeśli tak - zacznij, na pewno się odwdzięczę :) zapraszam na : twoimioczami.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też nie obchodzę walentynek. Pewnie się skończy na tym, że będę sama oglądać seriale albo filmy z mamą. Świetna ta strzała. Podoba mi się. :D

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny pomysł pozdrawiam i zapraszam do mnie http://myblog69141.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny pokój ;) i fajne serduszka.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsze diy najlpesze bo oczywiście później można zjeść :D
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. tę strzałę amora widziałem już gdzieś wcześniej i bardzo mi się spodobała, ja bym chyba dodał tylko jakieś brokatowe elementy :) i te czekoladki do mnie zdecydowanie przmawiają, zawsze lepiej smakuje coś co jest w innym kształcie np. serca a nie zwykłego kwadraciku :)
    Pozdrawiam! MOJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. Mniam, mniam. Ja nie obchodzę walentynek z drugą połówką tylko z przyjaciółką będzie oglądać jakieś horrory i tak naprawdę to tyle ;)

    [Klik- mój blog ]

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcia! Blog samym wyglądem przyciąga czytelników.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    Była bym bardzo wdzięczna o pozostawienie komentarza i obserwacji
    http://mleeeczyk99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. też chciałam zrobić posta z takimi czekoladkami ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne pomysły na walentynki.
    Zapraszam do mnie: ffashionandbbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne pomysły na walentynki.
    Zapraszam do mnie: ffashionandbbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń