środa, 2 marca 2016

Break


Po tej nieobecności bardzo trudno było mi się zabrać do napisania tutaj czegokolwiek, bo w sumie nawet nie wiedziałam od czego zacząć. W tym tygodniu wróciłam do szkoły po feriach. Spędziłam je bardzo dobrze (oprócz tego, że pierwszy tydzień byłam chora). Tak jak planowałam, byłam 4 dni w Krakowie z moimi koleżankami. Mimo tego, że odwiedzam to miasto często, to pierwszy raz byłam w Muzeum Narodowym. Obejrzałyśmy cztery wystawy, które sprawiły, że całkowicie zakochałam się w muzeach czy sztuce. Niesamowite jest to, jak na przestrzeni lat ludzie zmieniają swoje wyobrażenia dotyczące sztuki, tworząc coraz dziwniejsze prace. Oczywiście nie obyło się bez pójścia do kina czy tradycyjnego chodzenia po rynku i krakowskich uliczkach oraz kawiarniach.



A jak Wy spędziliście swoje ferie?

7 komentarzy:

  1. ja we ferie byłam w domu dopiero po feriach pojechałam na narty ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  2. ja uwielbiam sztukę, szczególnie taką dziwną bo można z niej wyciągnąć dużo interpretacji i wyjątkowości, dlatego lubię sztukę nowoczesną bo taka właśnie jest, zazdroszczę ci, że mogłaś być w Krakowie bo kocham to miasto, ja mam cichą nadzieję, że odwiedzę je w wakacje :)

    zapraszam: MOJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Ferie raczej udane :) Wracaj tutaj częściej!

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Kraków jest cudowny! Byłam tyle razy ale nie zajrzałam do Muzeum Narodowego. Musze to nadrobic :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia, jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia, jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zdjęcia, ja już ferii swoich nie pamiętam ;)
    naoffashion-click

    OdpowiedzUsuń