poniedziałek, 20 lutego 2017


Hej kochani.
Hmm, od czego by tu zacząć... Po prostu, mam zamiar prowadzić tego bloga od nowa. Nie wiem jak to wyjdzie.
Szczerze mówiąc, mam masę nieopublikowanych postów. Coś się ze mną działo przez ostatnie parę miesięcy. Zmieniałam swoje zachowania, swój charakter, swój wygląd, WSZYSTKO. Koniec 2016 roku to jedna wielka zmiana i nie powiem, że jest już wszystko dobrze. Nieustannie coś się dzieję, ale tym razem chciałam wznowić bloga. Mam nadzieję, że wyjdzie mi to na dobre i pozostanę tu nieco dłużej. Wiem, nie jestem sumienna, ale staram się to zmieniać. Ciągle tu wracam i jest to tylko dowód na to, że blog stanowi jakąś nieodłączną część mojego życia. Aktualnie mam w sobie mnóstwo zapału i chęci, ciekawe tylko na jak długo... Kolejny raz chcę się tego podjąć i sprawdzić się w blogowaniu. Po prostu sprawia mi to przyjemność. Blog jest dla mnie motywacją, aby coś zmienić i zacząć w jakiś sposób działać. Wiem, że wiele razy Was zawiodłam, wracałam tu na nowo. Mam nadzieję, że chwilkę tu pozostanę.





1 komentarz:

  1. Tak więc witamy z powrotem! Myśle, że każda blogerka ma czasem takie chwile załamania
    Śliczne zdjęcia!
    Pozdrawiam
    Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń